Lönekonsulter till Azets i Göteborg

Vi är ett modernt företag som ser värdet i att leda sig själv och kunna prioritera det viktigaste först. Vi arbetar digitaliserat och har även ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien som avlastar dig i det administrativa arbetet. Som lönekonsult hos oss har du helhetsansvaret för dina kunder men som en del av teamet finns du alltid där för att stötta och hjälpa dina kollegor. Du deltar även i kundmöten, har kontakt med kundernas anställda och strävar efter att utveckla leveransen och kundrelationen. På Azets får du möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, lönehantering, rådgivning och service!

Om tjänsten

Azets är ett företag som ständigt växer med nya kunder och söker idag efter nya kollegor till deras trevliga kontor i Göteborg, närmare bestämt Gårdatorget. Dem är ca 14 kollegor och satsar på att bli många fler.

Som lönekonsult besitter du specialistkunskap inom löneområdet och tar därför ett helhetsansvar för Azets externa kunders lönearbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Svara på frågor från dina kunder och deras anställda, både lön och HR relaterade frågor
• Kundansvar för dina kunder, vilket innebär kontinuerlig dialog och att delta på möten
• Arbeta konsultativt och rådgivande, både till kund men även till dina kollegor
• Ansvara och genomföra lönekörningen för dina kunder
• Hantera tolkning av kollektivavtal, personalpolicys och hantera reseräkningar mm
• Arbeta aktivt för att vidareutveckla vårt sätt att arbeta och vi är nyfikna på din input
• Aktivt bidra till Azets strategi

Vem är du?

Vi söker dig som är utbildad lönekonsult alternativt har flera minst 2-3 års erfarenhet inom lönehantering. För att lyckas i denna roll så ser vi att du är en person som har en tydlig vilja för att utvecklas och är förändringsbenägen då ditt arbete styrs mycket av kunden. Vidare ser vi att du är en noggrann och strukturerad person som förstår vikten av tydlig kommunikation både internt och externt till kunder. Oavsett vad du har för erfarenhet sedan tidigare har du en god ansvarskänsla och vilja att alltid ge den bästa servicen. Vi ser det som högst meriterande om du har erfarenhet av Agda eller Hogia.

Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

Du erbjuds

Vi är ett glatt gäng som stöttar varandra under våra arbetstoppar och drivs av att ge den bästa servicen! Du som medarbetare på Azets har tillgång till flexibla arbetstider, massage på kontoret och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.

Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning, varför du vid frågor är varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Hansen på tel.nr 076-63 314 48, e-post charlotta.hansen@jurek.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Information

  • Företag: Jurek
  • Plats: Gullspång
  • Omfattning: Heltid
  • Kategori: Ekonomi
  • Utgår om: 4 dagar

Påminn mig senare

Inte tid att ansöka nu? Lugn, vi skickar ett mail och påminner dig innan sista ansökningsdatum.

Genom att klicka "påminn mig" så godkänner du att dina uppgifter lagras enligt vår Integritets policy